När sommarn mot hösten sig vänder.....

Strandskator sträckande....."Fram skrider året i sin gång, nu gulna lund och lid"
"Farväl med all din lust och sång, du korta sommar tid"

.....så var semestern slut och hösten börjar synas smått ute i vår natur. Vardagsrutinerna har infunnit sig hemma,barnen har börjat skolan och själv har man återgått till det nya arbetet på MedHelp.
Det har varit en välsignad vila under sommaren och nu stundar även slutarbetet med min cd-skiva. "Ett brev till himlen"
Just nu arbetas det i studion med bakgrundsmusiken och i september samt början av oktober skall allt sjungas in. 

Cd-utsläppet  är nu fastslaget till den 22 November. Då kommer också en sånggudstjänst/konsert att hållas i församlingscentret i Jakobstad  kl.18.00. Välkommen!! ( annonsering kommer i dagstidining senare)
Fortsätt be för detta projekt

Återstår att se hur mycket jag hinner skriva på min blogg under hösten, men det allra bästa är att vi varje dag får börja och avsluta i Jesu namn.

Finns så mycket i vår värld som inte är gott, utan ondskan bara till tar och även ogudaktigheten. Vi kan läsa i vår heliga skrift hur allt går enligt vad bibeln skriver om. Misströsta inte kära vän hålls fast i Herren Jesus och fortsätt vara ett litet ljus i världen.

Lyft upp era blickar ty snart nalkas eder förlossning snart kommer han som komma skall för att hämta oss hem.
Frids hälsningar. Sven-Olof

Johannes.Uppenbarelse 1: 4-8
Nåd vare med er och frid ifrån honom som är och som var och som kommer, och från de sju andarna framför hans tron, 5 och från Jesus Kristus, det trovärdiga vittnet, den förstfödde från de döda och härskaren över jordens kungar. Han som älskar oss och har friköpt oss från våra synder med sitt blod 6 och som har gjort oss till ett konungadöme, till präster åt sin Gud och Fader, honom tillhör äran och makten i evigheternas evigheter, amen.

7 Se, han kommer med molnen, och varje öga skall se honom,
även de som har genomborrat honom,
och alla jordens stammar skall jämra sig över honom. Ja, amen.
8 Jag är A och O, säger Herren Gud, han som är och som var och som kommer, den Allsmäktige


Kommentarer
Postat av: Chrille

Hej!



Inte visste jag att du spikat ett datum för "release-konsert"!.. Men nu vet jag! Du får höra av dig om du behöver mixerbord, högtalare osv, så då kan jag prata med Markko och meddela datum, lovsångs band finns också tillgängligt om det skulle bli aktuellt.. Men hör av dig om jag kan hjälpa till med något! Jag ber varje dag för CD-skivan, att den ska bli till välsignelse för åtminstone 1 själ, det skulle vara mäktigt!



-Chrille

2008-09-03 @ 16:50:46
URL: http://chrillesnellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0