Cd.utsläpp framskjutet....led mig att under vandringen i gruset dig vi följa må..

Fotsteg i sanden

Hej kära bloggläsare.

Vill upplysa er som tagit del av datumet för den planerade sångudstjänsten i Jakobstad den 22 November.
Denna blir ej av ännu p¨å grund av att Cd.skivan inte hinner bli klar till detta. Återstår mycket mera arbete än man kunde tänka sig,samtidigt som jag vill göra den med kvalitet. Därför så återkommer jag när nytt datum är fastslaget när detta då blir. Den som lever får se som det brukar sägas,,

Det viktigaste är ändå att vi har ödmjukhet,tålamod och att vi får bära Jesus i våra hjärtan,.
Fortsätt att be för detta projekt att det blir till välsignelse för människor även för dem som längtar efter mening i sitt liv och i sin sin tillvaro.
Finns så många människor som upplever sig leva i ingemans land utan mening och innehåll, Herre ge oss den rätta ögonsalvan att vi ser dig allt klarare och de som behöver oss.
Låt oss be med psalmförfattarna:

Led milda ljus i dunkel dimfylld värld led du mig fram,mörk natten är,långt från mitt hem min färd.Led du mig fram.Styr du min fot min fjärran framtids stig,jag vill ej se,ett steg är nog för mig. Sv.ps.275:1

Du som är vägen, sanningen och livet, eviga ljus, till salighet oss givet. Kristus, låt ordet, i vårt hjärta skrivet, helt oss förnya. Herre, du ensam är det sanna ljuset som kan oss leda hem till fadershuset. Lys oss, att under vandringen i gruset dig vi må följa Sv Ps 293:3-4).

Kommentarer
Postat av: Chrille

det blir nog bra med Guds vägledning!

2008-10-05 @ 00:44:41
URL: http://chrillesnellman.blogg.se/
Postat av: jollus

hej.

2009-11-26 @ 19:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0