Ett brev till Himlen



Kära Vänner.

Kanske någon undrat varför skrivs det inget på min blogg. Ursäkterna kan vara många men livet består av ett mångfalld av innehåll. Detta uppmärksammas om vi andvänder oss av alla våra sinnen och även lyssnar till vårt innersta hjärta.
Under denna tid av konkret frånvaro på bloggen har min tid gått åt till familjen,arbete, vila samt till slut arbetet av Cd skivan.
Skivan släpptes i Maj i samband med en Sång och Musikgudstjänst i Jakobstad.
Nu har även skivan lanserat i Sverige.

Sång och musik med ett hjärtligt budskap till tröst, glädje hopp och frid likt ett brev till himlen.

Huvudsyftet är att sprida ut budskapet om Jesus till tröst och glädje i både med och motgång.

Skivan hoppas jag och ber att den ska få bli till välsignelse för både barn,unga,vuxna och äldre. Uppmuntrade och styrkta på livets väg med målet att nå det himmelska hemmet en gång. Där vi kära vänner tillsammans får sjunga Lammets sång.

Skivan kan beställas direkt av mig, eller i kristna bokaffärer samt att den även går att beställas via

 http://www.naxosdirect.se/-Snellman-Sven-Olof---Ett-Brev-Till-Himlen/title/SOS%20001/

Ett litet smakprov
http://www.facebook.com/video/video.php?v=171842355507&subj=1168926957&oid=79773823845

Frids Hälsningar Svenne

Kommentarer
Postat av: Nina Fyhr

Hej kollega, såg i vårat nyhetsblad att det inte bara är jag som skriver blogg. Nyfiken av mig som jag är och dessutom musik och sång intresserad så letade jag mig in här. Hoppas du skriver lite mer så får man höra hur det gått med skivförsäljningen.

Nina i Kristinehamn

2009-08-22 @ 20:21:03
URL: http://ninasdans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0